Penelope Douglas Szívatás Bully

15:59

Penelope Douglas
Bully – Szívatás




Impressum
Cím Szívatás, Bully
Író Penelope Douglas
Fordító Bótyik Bettina Zora
Sorozat Fall Away # 01
Eredeti Kiadó Szerzői kiadás
Magyar Kiadó WOW
Kiadás éve  2013
Megjelenés éve (magyarul) 2015
Nyelv(olvasás) Magyar
ISBN: 9789631219951

Tartalom
A nevem Tate. Valamikor ő is így hívott. Most viszont szóba sem áll velem. De békén sem hagy.
Régen a legjobb barátom volt. Aztán egyszer csak ellenem fordult. Mindennap megkeserítette az életemet. Elérte, hogy megalázzanak, kirekesszenek, pletykáljanak rólam. A szívatásai egyre kegyetlenebbé váltak, szinte belebetegedtem abba, hogy folyamatosan meneküljek előle. Még Franciaországba is elmentem egy évre csak azért, hogy elkerüljem.
De mostanra elegem lett a rejtőzködésből. Talán ő nem változott meg, de én igen. Itt az ideje, hogy felvegyem vele a harcot, és visszavágjak neki.
Többé nem hagyom, hogy terrorizáljon...

Vélemény
Kezdjük az elején amire mindenki felfigyel. Tudtam hogy ez a könyv kell nekem, hogy miért, nem egy helyen ódákat zengtek róla  és mit volt mit tenni elolvastam a fülszöveget, az értékeléseket angolul és tudtam, hogy kell. Igen, aztán megjelent egy egyedi, de nekem kevessé tetsző borítóval. Aztán valahogy megszoktam, most már még talán tetszik is.
De minden esetre örültem hogy megjelent.
A helyszín nem más mint Amerika egy csendes kisvárosa autóverseny pályával. Szeretem a szép kocsikat kívülről és belülről, habár megsúgom nem tudok vezetni, de tapasztalataim szerint egy kocsit vezetni olyan lehet mint kormányozni az életünk tengerén és átadni valakinek azt a bizonyos kormányt nehéz, még akkor is, ha bízzunk benne. 
Az időpont mindenképpen mostanában de igazából nem utal rá konkrét időpont.
Tetszet maga az alaptörténet, habár kiszámítható volt mégis magával ragadott olvastatta magát. Vegyünk egy egyszerű gyerekorri barátságot kavarjuk meg egy kicsit és kész is. Igen talán kitaláljátok, a legjobb rész az volt amikor kiderültek a titkok és borult minden. 
A fiú története, aki azzal mutatja ki hogy szereti a lányt, ha meghúzza a copfját. Gondoltam nem árulok el ezzel nagy titkot hiszen a cím is tökéletesen ezt mutatja. És azzal sem árulok el nagy titkot, hogy ez a fiú belül kenyérre kenhető.
Tate-nek megvolt és meg van a nőies és törékeny oldala, annak ellenére, hogy imádja a kocsikat és a fiús zenéket. Csak, hogy ez nem elég arra, hogy ne essen áldozatul a pletykáknak. Mindehhez azz kell, hogy elmenjen egy évre és rászánja magát a problémái megoldására. Ifiúsági regényben is öröm tapaszttalni egy olyan főhöst, aki nem küzd semmilyen halálos betegséggel, nem nyafog  vagy egyszerűen csak ő az évfolyam legfelejthetőbb és leginkább kiközösíthettőbb alakja.
Vegyünk még hozzá mindenre elszánt barátokat a vicces és egyben seggfej Madoc-ot és egy jófej K. C., akik nélkül nem találhattak volna egymásra. Persze úgy, hogy mindeközben nem kis humorban és lelki útvesztőkben van részünk.
A fordítás és az új kiadó is letetette nálam, amit elvártam, sőt még túl is szárnyalta. Nem tudom, hogy az írónőnek köszönhető és!vagy a fordító tehetségének, hogy ilyen jól át jött a sztori.

Értékelés
Történet 5/4
Szerplők 5/4
Szóhasználat 5/5
Cselekmény 5/5
Bórító 5/4
Tartalom leírás 5/5
Cím fordítása 5/5


♥♥♥♥♥

xoxo

Elle

You Might Also Like

0 Vélemény