Könyvek a közöségi oldalakkal címkézve - Social Media Book Tag

20:30

Ez az őrület először az angol vlogokon tűnt fel aztán két magyar könyves vlogger is foglalkozott a témával Kevin a Zolvasó és Attila the Bookalcholic, így úgy döntönttem egy könnyű kis júliusi posztba belefér így a hónap végére.

Twitter
Egy könyv, ami rövid volt
Rainer Miller Blackstone Affér sorozata
ami elférne egy könyvben nem három részbe szabdalva.

Facebook
Egy könyv, amit mindenki rám akar tukmálni
John Green: Csillagainkban a hiba
Mindenhol belefutok, mindenki ajálgatja már hánynom kell hacsak meglátom...
Ezt a könyvet az életben nem szeretném elolvasni sőt bármely John Green művet...
(Vannak szerzők a mai napig, akiknek hiába tetszik borító, fülszöveg akármi soha nem olvasom el a könyvét, mert egyszerűen nincs rá késztetésem.

Tumblr
Egy könyv, amit azelőtt olvastam, hogy menő lett volna
Jamie McGuire Gyönyörű sorscsapás
Miután sokan egyes könyv hatására elkezdtek olvasni
ajánlgatott könyveket én még az előtt olvastam
ezt is rengeteg társával de ez a kedvenc :)

MySpace
Egy könyv, amire nem emlékszem, hogy tetszett vagy sem
Shanon Hale: Austenland
Mostanában olvastam emlékszem a történetre
de már akkor sem tudtam eldönteni tettszet-e
amikor olvastam...

Instagram
Egy könyv, aminek megnyerő volt a bórítója
(kiccsit változtatva nekem nincs Instagramom ezért nem töltöm fel fótóba)
Kiera Cass Párválasztó sorozat
Komolyan kinek nem tetszik ennek a könyv sorozatnak a bórítói :)

YouTube
Egy könyv, amit szeretném ha megfilmesítenének
Laurell K. Hamilton Merry Gentry sorozat
Mondanám az Anita Blake-t is de kaptunk m
ár egy olyan sorozatott ahol legálisak a vámpírok(True Blood).
Kíváncsi lennék Merry és a pasijaira hogy tudnák megvalósítani őket:)


Goodreads
Egy köny, amit minekinek ajánlok
J. A Redmerski A soha határa
Talán  sokan megszertnék az olvasást. Ajálom fiúnak, lányak egyaránt,
mert mindenkitől azt hallom, hogy tetszett neki és nekem is :)

Plusz egy saját
Blogger
Egy könyv, ami úgy terjed mint a pestis
Egyértelműen E. L. James:A szürke ötven árnyalata
Az furcsa volt mikor két éve az osztályunkban 
egy lánytartott róla könyv ajánlót, utána mindenki olvasta. 
Én mondjuk már vagy előtte...


You Might Also Like

0 Vélemény