Colleen Hoover Hopeless

18:50



Impressum
Cím Hopeless/Reménytelen
Író Colleen Hoover
Fordító Sándor Alexandra
Sorozat Hopeless 01
Eredeti Kiadó CreateSpace Independent Publishing Platform,
(eredetileg ebooként kiadó nincs)
Magyar Kiadó Könyvmolyképző
Kiadás éve 2013 (ebook 2012)
Megjelenés éve (magyarul) 2014
Nyelv(olvasás) Magyar
ISBN: 9789633733943


Tartalom

Készen állsz a reménytelen igazságra? Vagy szívesebben hiszel a hazugságoknak?
Colleen Hoover, a közkedvelt bestseller-író lebilincselő történettel tér vissza. Ez a szenvedélyes, magával ragadó románc két, szörnyű múltat cipelő fiatalról szól, akik az élet, a szerelem és a bizalom útvesztőjében bolyongva együtt ismerik meg az igazság gyógyító erejét.
A koránt sem szent Sky végzős középiskolásként találkozik Dean Holderrel – egy sráccal, aki nagy nőcsábás
z hírében áll. A fiú már a legelső találkozás alkalmával rabul ejti a szívét, ugyanakkor félelmet is kelt benne. A múltjára emlékezteti Sky-t, aki hosszú időn át próbálta eltemetni magában a történteket. Eldönti, hogy távol tartja magát a fiútól, de annak kitartása és ellenállhatatlan mosolya hamar semmivé foszlatja az elhatározását. Dean azonban maga is nyomasztó emlékeket őrizget. Amikor ezekről tudomást szerez, az visszavonhatatlanul megváltoztatja Sky-t, talán örökre szétrombolva lelkében a bizalom érzését.
A múlt mindkettőjükön mély sebeket ejtett, melyek csak akkor gyógyulhatnak be, ha bátran szembe tudnak nézni a történtekkel. Az őszinteség az egyetlen út, hogy végre szabadon, korlátok nélkül éljenek és szeressenek. A Reménytelen egy olyan regény, amitől eláll a lélegzeted. Elvarázsol, magával ragad, transzba ejt. Készülj fel, hogy újra átéld az első szerelmet…

Vélemény
Vannak dolgok, amik az életben meglepőek, de ez a könyv más volt. Pont tökéletes… Eszembe jutatatot dolgokat… Szerettem ezt a könyvet olvasni és gyorsan kiolvastam és sírtam, mert  dolgok amik eszembe jutottak boldogak voltak és ez a könyv is olyan dolog, amit én is szeretnék. Szeretem ezt a könyvet.
A történet mindennapjainkban játszódik Amerikában, bár nem emlékszem hogy olvastam volna pontosan hol.
Sky kedves lány, nem átlagos és szereti a könyveket, meg az édességet. Szerettem hogy nem hisztizett csak megtette, amit akart  és  önmaga volt.
Szeretem Holder karakterét, mert olyan volt amire minden lány vágyik; képes megvallani az érzéseit, vagy ha nem akkor sem mondja el amit hallani szeretnél, hanem inkább nem mondd semmit.
Karennek pedig tényleg jár egy hatalmas  köszönöm, aki olvasta érti, aki meg nem olvassa el.
Six üzeneteit én is elviseltem volna mindennap. És hogy ki volt még kedvenc karaktám hát a meleg fiú
Akinek nem emlékszem a nevére.
Nagyon várta, hogy elolvashassam végre, és  beváltotta a hozzá füzött reményeket! Ötletes alap volt, érdekes cselekmény vezetéssel, semmi sem túl feleslegessel.

Értékelés
Történet 5/5
Szerplők 5/5
Szóhasználat 5/5
Cselekmény 5/5
Bórító 5/5
Tartalom leírás 5/5
Cím fordítása 5/5


♥♥♥♥♥ó


You Might Also Like

0 Vélemény