Monica Murphy Második esély Pasi

12:55





Impressum
Cím Második esély pasi/
Second Chance Boyfriend

Író Monica Murphy
Fordító Szabó Olimpia
Sorozat Drew+Fable2
Eredeti Kiadó
Magyar Kiadó Ulpius-ház Könyvkiadó
Kiadás éve 2013
Megjelenés éve (magyarul) 2014
Nyelv(olvasás) Magyar
ISBN: 9789632549415

Tartalom
Romokban hever az életem. Így tudnám összefoglalni jelenlegi helyzetemet. A futballedzőm engem hibáztat a szezonzáró meccs kudarcáért, ahogy az egész csapatom is.
Két teljes hónapot töltöttem azzal, hogy a sebeimet nyalogattam, mint egy igazi lúzer. Elvesztettem a barátnőmet, Fable Maguire-t, az egyetlen lányt, aki igazán fontos nekem, mert azt gondoltam, hogy csak szenved mellettem.
Most rájöttem, én vagyok az, aki nem tud nélküle létezni. Ő hiába csinál úgy, mintha már túltette volna magát a dolgon, tudom, hogy legalább annyit gondol rám, mint amennyit én őrá. Túl jól ismerem. Annyira sebezhető… én csak segíteni szeretnék neki, átölelni és szeretni őt.
Csak annyit kérek, hogy adjon még egy lehetőséget.
Egymás nélkül elveszettek vagyunk, de együtt az örök szerelem vár ránk!

Vélemény
"Fable. Fabula. Mese. Történet. Ő az én történetem. Őérte akarok élni, lélegezni, meghalni, és ő még csak nem is sejti, mennyire betölti a gondolataimat. Olyannyira betölti, hogy kiszorít minden mást."
"Egyszer volt hol nem volt, volt két cinikus ember: mi, aki egyedül néztünk szembe a világgal. Aztán a történetünk megváltozott, mos már két cinikus harcosként együtt nézünk szembe vele." 

A történet borítója nem rossz de lehetne jobb is, annak örültem hogy a cím megmaradt de lehetet volna magyarosítani pl. Második esély pasinak mert ez így olyan mint ha új pasi lenne a láthatáron.
Vissza tértünk oda ahol a története indult és nagyjából eltelt két hónap.
 Az alap koncepció az előző könyvben sem volt rossz és elmehetek volna egy könyvben is mert az egyik majdnem négyszáz a másik meg 200 körül volt. A történet nincs tele klisékel és elég egyedi elgondolásra épített. Hogy őszinte legyek a cselekmény maga igazán nem sok, de aranyos, habár nem egy hétköznapi románc. Ami rossz volt, hogy az utolsó harminc oldalon fordulat-fordulat
hátán volt az elején meg szép lassan cammogtunk csak.
Fable és Drew karaktere egyaránt fejlődik miközben egymásra találnak. Fablet hajtja hogy jobb és független életet teremtsen magának és az öccsének,  Owennek. Míg Drew felhagyja a kétségeivel és ha lehet még jobban beleszerelmesedik Fableba.
Ha az előzőben tetszet Drew kis alkotása itt egyenesen még többet és meg cukibat olvashat mindenki. :)
A képeken Drew versei :) Én készítettem őket és hálás lennék ha ki tennéd azt ahonnan elvitted :) 
 
Értékelés
Történet 5/5
Szerplők 5/5
Szóhasználat 5/5
Cselekmény 5/4
Bórító 5/4
Tartalom leírás 5/5
Cím fordítása 5/4


♥♥♥♥♥
Első rész






You Might Also Like

0 Vélemény