Monica Murphy Heti csaj - Álbarátnő rendel

8:57



Heti csaj
One Week Girlfriend


Impressum
Cím Heti csaj/ One Week Girlfriend
Író Monica Murphy
Fordító Szabó Olimpia
Sorozat (Drew+Fable)
Eredeti Kiadó Monica Murphy
Magyar Kiadó Ulpius-ház könyvkiadó
Kiadás éve 2013
Megjelenés éve (magyarul) 2013
Nyelv(olvasás): Magyar
ISBN: 978 963 254 820 3

Tartalom
Átmenetiség. Ezzel a szóval jellemezhetném az életemet az utóbbi néhány évben. Átmenetileg dolgozom, amíg meg nem szabadulok innen. Átmenetileg a kisöcsém anyukája vagyok, mivel anyánk szart sem törődik velünk. És átmeneti csajszi vagyok, mert könnyen megkaphat bárki. Legalábbis a pletyka szerint.

Most éppen Drew Callahan átmeneti csaja vagyok. Ő az egyetemi futballcsapat sztárja, és körülrajongják. Gyönyörű és édes srác – és rejtőzködőbb, mint én. Ő vezetett be engem ebbe a hamis világba, ahol láthatóan ki nem állhatnak engem. És ahol mindenki akar tőle valamit. Bár az egyetlen dolog, amit, úgy tűnik, ő akar, az…

Én vagyok.

Már nem tudom, mit higgyek. Csak azt tudom, hogy Drew-nak szüksége van rám. És én mellette akarok lenni.

Mindörökké.

Vélemény
A borító tetszik fiatalos és szép, de a címből(ami elég jól sikerült) másra gondolna az ember.
A leírás vett meg magának a legjobban pont annyit leplez le amennyi kell ahhoz hogy elolvassuk, nem pedig az egész könyvet.
Hogy őszinte legyek az ötlet más és szokatlan ahhoz képest ami az amerikai írok kiszoktak találni. Inkább hasonlít egy koreai vagy japán doramára.
Álbarátnő, Drew Callahanek ez jelenti a békeséget arra az időre amíg a hálaadást otthon tölti. Titkok ölelik a múltját, amelyek elöl mint egy érzelem mentes robot zárkozik el.
Álbarátnő, Fablenek ez azt jelenti, hogy a családjának jobb lesz tőle főként az öcsének, ezért bele egyezik, hogy segítsen Andrewnak.
Egy hét alatt minden megváltozik mind Drew mind Fable életében. Érzelmek alakulnak ki, kapcsolatok kezdődnek el, és titkok derülnek ki, mindezt átitatva vágyakozással a szeretetre.  Az érzések már az utazás előtt is elég érdekesek voltak az egésszel kapcsolatban, se azután hogy megérkeztek a feszültség miatt az események és az érzések egymásból következtek, tehát életszerűen is megtörténhetett volna.
Majd az elutazás pillanatában elérkezik a legszörnyűbb titok, amely kiderülhet, amely mindent felborít a fiú érzelmeiben. De ami a legjobb egy szó pillecukor eléri, hogy a búcsú ne legyen olyan fájdalmas.
 Az írónő függővéget hagyott amely egyrészről boldog másrészről viszont olyan érzést hagy mintha a történetet a felénél hagyták volna félbe vagy a nyomdában kimaradtak volna az  oldalak. Talán így próbálva meg ösztönözni az olvasott a folytatásra. Tény és való tényleg ösztönös...

Értékelés
Történet 5/4
Szerplők 5/5
Szóhasználat 5/5
Cselekmény 5/4,5
Bórító 5/4,5
Tartalom leírás 5/5
Cím fordítása 5/5

BBBB 

Trailer Fanmade 

You Might Also Like

0 Vélemény